Pembangunan Jenama
Bila ada jenama semua orang kenal.
Jenama bukan sekadar nama tapi persepsi pengguna terhadap jenama. DDEC mengutamakan persepsi jenama anda agar selari dengan visi syarikat atau produk.
DDEC boleh bantu anda mengukuhkan jenama melalui perundingan jenama yang terperinci.
Strategi Jenama
Strategi Jenama merangkumi:
Tujuan Jenama
Visi Jenama
Misi Jenama
Personaliti Jenama
Kedudukan Jenama
Sasaran Pengguna
Identiti Jenama
Buku Panduan Jenama yang meliputi:
Panduan Logo
Palet Warna
Font Rasmi
Panduan Gambar
Elemen Grafik
Susun Atur Grafik
Apa pun saiz syarikat anda sekarang, sebagai usahawan Malaysia, perkembangan perniagaan harus diiringi dengan pembangunan jenama. Bagi setiap syarikat yang maju, mesej dan wajah jenama yang dipamerkan adalah konsisten sepanjang masa. Apabila jenama syarikat anda konsisten, mesej yang disampaikan akan lebih mudah diterima dan diyakini para pengguna.
Pakar Penjenamaan
Dalam pelbagai bidang dan sektor industri.
Strategi
Jenama
Berstruktur jelas & mudah difahami.
Buku Panduan Identiti Jenama
Lengkap dan mengikut keperluan.
Asas
Rujukan
Boleh menjadi asas rujukan kempen pemasaran dan jualan.
Strategi Jenama
Akan Datang